با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
متن دکلمه ای که محسن قبل از اجرای قرص های خواب آور خونده!

اسلایدر

تاريخ : شنبه 27 مهر 1392برچسب:, | 22:50 | نویسنده : معین کریمی

متن دکلمه ای که محسن قبل از اجرای قرص های خواب آور خونده!

این متن رو نیز در اینستاگرامش هم گذاشته!

شعر از خود محسن یگانه!

ﮐﻞ ﻣﻨﻈﻮﻣﻪ ﺷﻤﺴﯽ ﺭﻭ یجا ﻣﯿﺸﻤﺎﺭم
ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺳﺘﺎﺭه ﺭﻭ ﺷﻤﺮﺩﻡ ﻭ ﺑﯿﺪﺍﺭﻡ

""ﺍﺯ مـــــرور ﺷــﺐ ﻭ ﺭﻭﺯﺍﻡ ﺩﯾــﮕﻪ ﺗـﮑـﺮﺍﺭ ﺷـﺪﻡ
ﺍﻧــﻘــﺪﺭ ﻗــــﺼـــﻪ ﻧـﮕـﯿـﺪ ﺑــــــﺴــﻤــﻪ ﺑــــﯿـــﺪﺍﺭ ﺷــﺪﻡ""

ﻫﺮﮐﯽ ﺑﯿﺨﻮﺍﺑﯽ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ
ﺭﻭ ﺳﺮ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﻓﻘﻂ .. ّ... ﺗﺸﺪﯾﺪﻩ

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻪ ﻗﺮﺹ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﯼ ؟
ﻣﺜﻞ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﺯ ﻫﺮﭼﯽ ﭘﺴﻮﻧﺪ ﺯﭘﺎﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯼ؟

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﮐﺮﺩﯼ ؟
ﺧﻮﺩﺕ ﻭ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﮐﺮﺩﯼ ؟

ﮐﯿﻮ ﺩﯾﺪﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﺧﻮﺩﺵ ﻗﺼﻪ ﺑﮕﻪ ؟
ﻭﺍﺳﻪ ﭘﻠﮏ ﺗﺮ ﻭ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﻗﺼﻪ ﺑﮕﻪ ؟

ﭘﺮه ﺍﺯ ﻓﮑﺮ ﻭ ﺧﯿﺎﻻﺕ، ﺷلوغم ﺍﯾﻦ ﺳﺮ
ﺁﻫﺎﯼ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﯾﮑﻤﯽ ﺁﺭﻭﻡ ﺗﺮ

ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﻓﮑﺮﻡ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﻫﻨﻮﺯ
ﺗﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﻮﭼﻪ ﯼ ﺑﻦ ﺑﺴﺖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﻫﻨﻮﺯ

ببییییییین!!!!!!!!!!!!

ﺑﺒﯿﻦ ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﺩﻭﺭ ﺗﻮﺭﻭ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﻢ
ﺗﻮﺭﻭ ﺍﺯ ﻋﻤﻖ ﻭﺟﻮﺩﻡ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﻢ

ﮐﯽ ﺑﺠﺰ ﺗﻮ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﻓﮑﺮﻣﻮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮐﻨﻪ؟
ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻓﮑﺮ ﭘﺮﯾﺸﻮﻥ ﻭ ﺍﺯﻡ ﺩﻭﺭ ﮐﻨﻪ

ﺗﻮ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺷﺐ ﺑﯿﺘﺎﺑﻢ
مهربونم مهربونم 
ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻢ ﺗﻮ ﯾﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﺑﮕﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻢ . . . !


- تراوین

نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت19:24---3 شهريور 1394
عالی بود روحم نوازش پیدا کرد

Zahra
ساعت2:13---30 شهريور 1393
سلام هیچی دیگه بروز نمیشه ولی ممنون که جواب سوال های من رو دادید
امیدوارم که موفق و پیروز باشی
خداحافظ هرچند خیلی سخته ولی چاره ای نیست...خب
پاسخ: بله دوست عزیز دیگه چیزی بروز نمیشه ولی میتونید تو انجمن ثبت نام کنید


Zahra
ساعت15:07---11 شهريور 1393
سلام ببخشید یه سوال داشتم ميخواستم بدونم آقا محسن آذری میخونن یا تشابه صدا بوده؟ آخه یه تراک آذری هست که میگن آقا محسن خونده
ممنون از لطف شما
پاسخ:محسن که تاحالا آذری نخونده ولی یه ترک هست به اسم یالان که به زبان ترکیه ای خوندن آذری نیست.


Zahra yomi93 
ساعت13:47---11 شهريور 1393

سلام چرا دیگه بروز نميشه؟ من دارم دیونه میشم
خیلی حالم گرفته ، حالا نمیشه کاریش کرد؟ وای وای وای وای من باورنمیکنم
پاسخ:سلام نه متاسفانه نمیشه کاریش کرد من اصلا وقت نمیکنم. این لینک هم مشاهده کنید. http://mohsen.yeganeh.loxblog.com/post/219/%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C%20%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C%20%D9%85%D9%87%D9%85....htm



Zahra
ساعت10:51---11 شهريور 1393
سلام خواستم اعلام حضور کنم من تا روزی که زنده هستم به وبلاگ شما میام. .....ممنون ازاینکه حواستون به همه چی هست
پاسخ:مرسی نظر لطف شماست. ولی متاسفانه دیگه به روز نمیکنم


Zahra
ساعت1:21---11 شهريور 1393
سلام خداروشکر حداقل توی این شهر غریب یه وبلاگ هست که دلمو شاد کنه........خدا خیرتون بده
میگن هیچکس تنها نیست
پاسخ:مرسی نظر لطف شماست. ولی متاسفانه دیگه به روز نمیکنم


Zahra
ساعت17:20---10 شهريور 1393
سلام ببخشید یه سوال داشتم آقا محسن خودشون به این وبلاگ سرمیزنه؟ ممنونم از وبلاگ عالی و باحالتون
پاسخ:سلام. نمیدونم ممکنه سرزده باشه ممکنه نه. تاحالا که نظری از خود آقا محسن نداشتم ولی ممکنه وبلاگ رو دیده باشه ممکنه هم ندیده باشه. نمیدونم


Zahra
ساعت17:41---9 شهريور 1393
سلام محسن جووووووون دوباره میاد کرمانشاه؟ گفتن 14-15-16شهریور میادش میشه اطلاع رسانی کنید ممنون از لطف شما
پاسخ:سلام. هنوز قطعی نشده دوست عزیز قطعی بشه در وبلاگ رسمی محسن اعلام میشه


زهرا
ساعت17:38---9 شهريور 1393
سلام من از آقا محسن خواهش میکنم منو حلال کنه، واسه کنسرت سنندج چند شبه خواب ندارم خیلی اذیت شدن
پاسخ:انشاا... حلال میکنن


Zahra
ساعت11:35---9 شهريور 1393
سلام کنسرت سنندج عالی بود بلاخره با آقا محسن عکس گرفتم
به آرزوی دیرینه رسیدم، آقا محسن بازم ممنون بازم ممنون از سایت خوبتون 95
پاسخ:خوش به سعادتتون. مرسی لطف دارین


Zahra
ساعت10:14---1 شهريور 1393
سلام من ازوبلاگتون خیلی خوشم میاد سعی میکنم هميشه بازدید کنم خیلی باحاله بازم ممنونوممنون

Zahra
ساعت2:05---31 مرداد 1393
سلام ممنونم که جواب دادید، من واسه آقا محسن آرزوی خوشبختی و سلامتی و موفقیت دارم خیالم راحت شد ....تازه امده سنندج من دوباره میرم کنسرتش، پاسخ:خواهش خوش بگذره

زهرا
ساعت9:07---23 مرداد 1393
سالم محسن جون ازخانمش جداشده کی گفته خیلیییییییییییی ناراحت شدمپاسخ: سلام دوست عزیز نخیر جدا نشده این یه شایعست اهمیت ندید چون اخیرا سایت محسن هک شده و برخی مسائل پیش اومده ممکن هست این حرف هم بین اینا در اومده باشه اهمیت ندید اصلا واقعیت نداره

ZAHRA
ساعت20:46---22 مرداد 1393
من همه اهنگ های محسن رو دوستدارم کنسرت کرمانشاه عالی بود

ZAHRA
ساعت20:45---22 مرداد 1393
من همه اهنگ های محسن رو دوستدارم کنسرت کرمانشاه عالی بود

زهرا
ساعت16:18---22 مرداد 1393
محسن عشقممممممممممممممممممم

محسن یگانه
ساعت22:03---19 خرداد 1393
تمام نظر هایتان عالی بود. لهتونم.

مارال
ساعت19:11---9 خرداد 1393
خوب بود:)

aida
ساعت19:27---26 بهمن 1392
دکلمه ی واقعا زیبایی هستش ...


کدش هم هست برای وبلاگ؟
پاسخ: سلام نه شرمنده کدی برای وبلاگ نداره فقط میتونید متن رو کپی کنید تو وبلاگتون!
منظورتون از این که کدش هست چیه؟ چه کدی؟ بگید شاید بتونم براتون درست کنم!


یگانه
ساعت13:07---28 مهر 1392
آره خودش گفته

mohsen001
ساعت13:06---28 مهر 1392
حالا جدا خودش گفته؟؟

ما که کنسرت نبودیم نمیدونم؟!
پاسخ: بله خودش گفته هم تو کنسرتش خوند هم تو اینستاگرامش گذاشته!


یگانه
ساعت13:00---28 مهر 1392


امیر
ساعت13:00---28 مهر 1392
آقایی مرسی دنبالش بودم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا